Başlangıç: 21/12/2020
Bitiş: 25/12/2020
Faaliyet Tanımı
Çameli Yöresel Ürünlerinin tanıtımı için hedef kitle ile olan iletişimini kurgularken ve aynı zamanda hazırlanacak olan farkındalık ve bilgilendirme çalışmalarımızın hedeflerine ulaşabilmesi için iç ve dış iletişim süreçlerini çok iyi planlanmamız gerekmektedir. Bu bağlamda bir uzman tarafından Çameli Yöresel Ürünlerinin; başta Çameli Fasulyesi, Çameli Cevizi, Alabalık, Çameli Elmalı Bezi ve Çameli Kiliminin olmak üzere vd, tanıtım, satış ve pazarlama konusunda iletişim stratejisinin belirlenmesi, buna bağlı olarak ilgili kurumları, üretimde öncü kişi ve işletmeleri, genç ve kadın girişimcileri bir araya getirerek bir çalışma grubu oluşturulması planlanmaktadır. En az 10 kişiden oluşacak olan çalışma grupları ile 5 gün süre ile 2 uzmanla iletişim stratejisinin tüm detayları ve uygulamaları (mevcut üretim yerleri, dükkanlar, web sitesi, online satış pazarlama, afiş, ilan vd. tüm platformlar)çalışılacaktır.Pandemi sebebiyle 2021 yılında gruplar çalışmaya başlayacaktır.Uzmanların çıkardığı strateji raporu PDF olarak ve video olarak paylaşılacaktır |
Genel Bilgiler
Ekip Lideri | ||
Ekip Üyeleri | ||
Hedef Kitle | İlçe Halkı | |
Paydaş | ||
Tema No | TEMA – 1 |
Faaliyet Sonuç ve Değerlendirme